.
شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟ کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟
کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟ کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟

امتیاز مشتریان: 5.0 از 3 رای
1593 نمایش
31,000 تومان

 کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟

چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم کتابی درباره موفقیت است. نویسندگان آن به استناد تجارب شخصی آن را به رشته تحریر در آورده اند. این کتاب در بر گیرنده همه مطالبی است که نویسندگانش آن را آموخته و در زندگی واقعی به کار گرفته و به هدف خود و موفقیت رسیده اند. در خصوص این کتاب نتایج و نقطه نظر های ارزشمندی مطرح شده اند و نویسندگان آن دو شخصیت برجسته هستند.

مارک فیشر در کتاب میلیونر شدن فوری حکایت زندگی اش را با ما در میان می گذارد و به مرشد و راهنمای خود اشاره می کند که چگونه الفبای موفقیت در زمینه‌های مالی را با او درمیان گذاشت.

مارک آلن نویسنده کتاب “تجارت پنداره ای: راهنمای کارفرما برای رسیدن به موفقیت” است ؛کتابی که به هرکس که در کسب و کار و تجارتی مشغول است کمک می کند. این دو نویسنده به اتفاق همه را تشویق می کنند و بهتر بگویم به همه ما نشان می دهند که چگونه موفقیت منحصر به فرد خود را جامه عمل بپوشانیم، به رویاهایمان تحقق بخشیم و آنچه را می خواهیم در زندگیمان به دست آوریم. کتاب چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم به طرز روشن، قابل درک و ساده و با ارائه روش‌های عملی مبتنی بر قوانین طبیعی به ما نشان می دهد که چگونه احیا شویم و به اندیشه هایی برسیم که زندگی ما را متحول سازند. در صفحات این کتاب توصیه هایی شفاف و روشن برای رسیدن به موفقیت، همچون کلوخه های طلای ناب نهفته است. این کتاب از نظر زیبایی و درخشندگی، همانند بارزترین کتاب کلاسیکی که در این زمینه نوشته شده، یعنی “بیندیشید و ثروتمند شوید” اثر ناپلئون هیل می باشد.

کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم کتابی نیست که آن را با عجله و سطحی بخوانیم. باید محتوای آن را جذب کنیم و درایت و خرد موجود در عباراتش را بیاموزیم. اصرار دارم بعد از آنکه یکی، دو بار این کتاب را خواندید، به مطالب آن بیندیشید و به توصیه های پیشنهادی آن که در انتهای هر فصل آمده با توجه به طبیعت و درک خود عمل کنید.

توصیه می کنم که مطالب کتاب را با ذهن باز بخوانید زیرا به تجربه می‌دانم اگر به توصیه های کتاب به طرز عاقلانه عمل کنید به نتیجه کارتان تردید نخواهید کرد و موفقیت شما را حد و مرزی نخواهد بود.

خرید و دانلود  کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟

برای خرید از سربرگ این صفحه یا فهرست سمت چپ اقدام فرمایید، پس از خرید لینک دانلود نمایش داده می شود و به راحتی قابل دریافت می باشد.

(پیشنهاد می شود که هم زمان با خرید، تیک ثبت نام در سایت را فعال نمایید تا از 3 مزیت زیر استفاده کنید:

1. مدت زیادی به لینک دانلود دسترسی خواهید داشت.

2. از به روزرسانی های آموزش بهره می برید.

3. هشت درصد از مبلغ پرداختی، در کیف پول به شما بازگردانده می شود.)

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایل کاو بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
1593 نمایش
31,000 تومان
مزایای شما از این خرید:
1 هفته پشتیبانی
دانلود آسان محصولات
آپدیت و به روزرسانی محصولات
قابل دسترسی از طریق این پلن ها: پلن الماسی - پلن برنزی - پلن طلائی - پلن نقرهای
شما می توانید این محصول و 993 محصول دیگر را با کمترین قیمت و خرید اشتراک ویژه دانلود نمایید.
کتاب صوتی چگونه مانند میلیونرها فکر کنیم؟
امتیاز مشتریان: 5 از 3 رای
زمان: 25 دقیقه
تعداد پارت: 4 پارت
اندازه: 126 مگابایت
فرمت: mp3
زبان: فارسی
استپ: تمام مردم
به روز شده در:

سایر محصولات OJDANESH Other Products

بانک سوالات ارشد پرستاری و مناسب برای استخدامی
OJDANESH
OJDANESH
بانک سوالات ارشد پرستاری و مناسب برای استخدامی کامل ترین جامعترین گنجینه طلایی سوالات پرستاری با پاسخ های کاملا تشریحی ویژه امتحانات کارشناسی ارشد و آزمون های استخدامی روانپرستاری
653 نمایش
1
10,000 تومان
جزوه ی آموزش زبان های JavaScript.HTML.CSS و برنامه نویسی در پرولوگ
OJDANESH
OJDANESH
جزوه ی آموزش زبان های JavaScript.HTML.CSS و برنامه نویسی در پرولوگ
848 نمایش
1
8,500 تومان
جزوه طراحی الگوریتم
OJDANESH
OJDANESH
طراحی الگوریتم جزوه دروس اختصاصی رشته کارشناسی است و سه واحد می باشد.طراحی الگوریتم علم ساخت الگوریتم‌ها برای حل مساله ‌است.
747 نمایش
1
8,500 تومان
کتاب نوروز نامه خیام
OJDANESH
OJDANESH
نوروزنامه نمونه‌ی کاملی از سبک نثر در قرن پنجم است و کلیه‌ی مختصات نثر قرن پنجم در آن دیده می‌شود. روش نگارش این کتاب بسیار ساده و شیوا و خالی از تکلف است.
755 نمایش
5.0
35,000 تومان

سایر دوره های OJDANESH Related Courses

آموزش ساخت سایت فروشگاهی با طراحی اختصاصی
OJDANESH
OJDANESH
با این آموزش می‌توانید هر نوع سایت خبری و فروشگاهی را با طراحی اختصاصی خودتان راه‌اندازی کنید. علاوه بر این شما یاد می‌گیرد با کمک بوت‌استرپ سایت خود را ریسپانسیو کنید تا بهترین نمایش را در مویایل و تبلت داشته باشد. این تمام ماجرا نیست. شاید شما بخواهید از قالب‌های [...]
2668 نمایش
4.6
259,000 تومان

محصولات مرتبط Related Products

تشریح مسائل مبانی احتمال
File-kav03
File-kav03
مبانی احتمال
321 نمایش
1
15,000 تومان
زمین در فضا
File-kav03
File-kav03
زمین در فضا
219 نمایش
5.0
15,000 تومان
کتاب خود آموز ++C
File-kav03
File-kav03
کتاب خود آموز ++C زبان ++C کتاب خود آموز ++C\  زبان ++c یک‌ زبان برنامه نویسی سطح بالا و پیشرفته است. این زبان، به دلیل پیچیدگی که دارد یادگیری را برای همه افراد سخت کرده است. اما در این فایل خود آموز به راحتی می توانید خودتان زبان ++c را فرابگیرید. ب خرید و دانلود […]
231 نمایش
5.0
15,000 تومان
کتاب مدار
File-kav03
File-kav03
کتاب مدار (ارشد کامپیوتر، گرایش هوش مصنوعی) مدار: درس مدار به طور گسترده در تمام رشته های ریاضی، مهندسی، کامپیوتر، فنی و… می باشد که در برخی رشته ها به صورت کلی ارائه می شود. اما در برخی رشته های دیگر جز به جز و شاخه های پیچیده تری از آن را فرا می گیرند. […]
165 نمایش
5.0
15,000 تومان
1096 شناسه محصول
1593 نمایش
0
    0
    لیست خریدهای شما
    خریدی را انتخاب نکرده ایدبازگشت به خرید و انتخاب